خانه / اطلاع رسانی / موسسه خیّر بانو شهرستان آق قلا راه اندازی شد

موسسه خیّر بانو شهرستان آق قلا راه اندازی شد


900
ارکین نیوز – به همت جمعی از بانوان شهرستان آق قلا موسسه خیر بانو در شهرستان آق قلا با هدف کمک به بانوان نیازمند راه اندازی شد.
موسسه خیّر بانو شهرستان آق قلا، موسسه ای اجتماعی- فرهنگی است که به امور خیریه از جمله ایجاد زمینه های اشتغال بانوان می پردازد. این موسسه با رویکرد انجام عمل خیر پدید آمده است. این موسسه، در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را با شناسایی بانوان خیّر و فعال حوزه شهرستان آق قلا بطور غیررسمی آغاز کرد.

اهداف ایجاد موسسه خیریه، راه‌اندازی یک مرکز خیریه مهارت‌ آموزی با هدف ارتقاء سطح توانایی‌های فردی و تخصصی دختران و زنان نیازمند و سرپرست خانوار و ایجاد زمینه اشتغال و کار‌آفرینی برای آنان و همچنین افزایش اعتماد به نفس و روحیه خود‌باوری آنان و ارتقاء وضعیت روانی آنان ، می باشد. هدف از آن ایجاد مجتمع‌های آموزش، ‌تجربه و کار برای زنان نیازمند است. ایجاد انگیزه و امید به آینده‌ی روشن، فرصت‌هایی برای بهتر زیستن، تلاش برای ارتقای توان علمی و عملی بانوان،آموزش مهارت های زندگی،می باشد خانواده و یافتن شغل مناسب از جمله این آرزوهاست. تا بتوان بستری مناسب برای درخشیدن و از قوه به فعل رسیدن توانمندی‌های بانوان به دوراز آسیب‌ها، تهدیدات اجتماعی و ناهنجاری های محیط پیرامون بوجود آورند.
آدرس سایت موسسه http://www.khayer-banoaghghala.com/


دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


2 - = 1

theme