خانه / ورزشی / مدیربرنامه‌های آزمون: ادعای سرمربی روبین کازان کذب است

مدیربرنامه‌های آزمون: ادعای سرمربی روبین کازان کذب است

 


sardar_azmoun_1012352428413112054_1138856106
ارکین نیوز-رینات بیلیالدینوف، سرمربی تیم فوتبال روبین کازان روسیه اخیراً در گفت‌و‌گویی مدعی شده که سردار آزمون بی نظمی کرده که در تمرینات حاضر نشده است و برای تمدید قرارداد هم به پای این بازیکن نمی‌افتد.

مدیر برنامه‌های سردار آزمون در خصوص اظهارات سرمربی روبین کازان گفت: اینکه بیلیالدینوف گفته برای تمدید قرارداد به پای سردار نمی‌افتد و اختیار با خود این بازیکن است، خلاف رفتار آنها به شمار می‌رود. او عنوان کرده که اختیار برای تمدید قرارداد دست خود سردار است، این در حالی است که من برای صحبت در خصوص تمدید قرارداد به روسیه رفته بودم ولی اجازه ندادند در این خصوص صحبت کنیم.

وی افزود: به صورت رسمی نامه زده و درخواست کردم که پای میز مذاکره بنشینیم اما مدیر این باشگاه وقتی تعیین نکرد. این بی احترامی آنها از اردوی روبین کازان در ترکیه آغاز شد که مسئولان این تیم در این کشور به خانواده سردار و من بی احترامی کردند و همین موضوع عاملی شد تا این بازیکن تصمیم بگیرد به صورت قرضی به روستوف برود.

«اکنون روبین کازانی‌ها با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند». مدیر برنامه‌های سردار آزمون با بیان این جمله خاطرنشان کرد: حرف و عمل مدیریت و مربی روبین کازان یکی نیست. خود بیلیالدینوف قبل از اردوی تیم ملی گفته بود سردار بعد از بازی تیم ملی نیاز به ۱۴ روز استراحت دارد اما اکنون گفته است او باید از ۱۸ ژوئن در تمرینات حاضر می‌شد، در حالی که تیم ملی ۱۷ ژوئن به ایران بازگشت.

وی تصریح کرد: من تا ۱۵ ژوئن در حضور داشتم و دو روز قبل از آغاز تمرینات روبین بازهم درخواست کردم با باشگاه مذاکره کنیم اما آنها باز بی‌احترامی کردند و وقت ملاقات ندادند. حالا اینکه چرا سرمربی روبین کازان این صحبت‌ها را مطرح کرده است، مشخص نیست.

بیلیالدینوف در بخشی از صحبت های خود مطرح کرده که اکنون نمی‌داند علیرضا حقیقی و سردار آزمون کجا هستند و این صحبت در حالی مطرح شده که حقیقی از روز ۱۸ ژوئن در تمرینات روبین کازان حاضر شده است و تصویر حضور او در تمرینات نیز در سایت این باشگاه وجود دارد.
تسنیم

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


3 - 2 =

theme