خانه / ورزشی / مراسم تجلیل از قهرمانان فوتبال شهرستان آق قلا برگزار شد

مراسم تجلیل از قهرمانان فوتبال شهرستان آق قلا برگزار شد

ارکین نیوز-به همت کمیته ورزش و جوانان مشاور جوان فرمانداری مراسم تجلیل از قهرمانان فوتبال شهرستان آق قلا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. الیاس هیوه چی در این مراسم گفت:ورزشکار بایستی جوانمرد بوده وازخودگذشتگ …

1445751032_img_9829

ارکین نیوز-به همت کمیته ورزش و جوانان مشاور جوان فرمانداری مراسم تجلیل از قهرمانان فوتبال شهرستان آق قلا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

الیاس هیوه چی در این مراسم گفت:ورزشکار بایستی جوانمرد بوده وازخودگذشتگی وصداقت داشته باشد.

فرماندار شهرستان آق قلاضمن تقدیر از موفقیت های جوانان شهرستان در عرصه ورزش گفت:تلاشهای خوبی در حوزه ورزش شهرستان صورت گرفته است و نتیجه این همدلی و تلاش شما باعث گردید شهرستان آق قلا در سطح استانی مطرح گرددو این نقطه قوت محسوب می شود اما در حوزه جوانان خلاء هایی احساس می شود و می طلبد جوانان شهرستان میدان دار بوده و این خلاء ها را پر نمایند.

وی به تشکیل کمیته های مختلف در بخش مشاوران جوان فرمانداری اشاره داشته و افزود:یکی از برنامه های خوب مشاوران جوان تشکیل کمیته های مختلف از جمله کمیته ورزش و جوانان بوده است و انتظار می رود سایر کمیته ها برنامه ریزی های مناسب جهت جذب طیفهای مختلفی از جوانان با افکار،نظرات و فعالیتهای گوناگون انجام پذیرد و با تلاشهای صورت گرفته شاهد یک همسویی در شهرستان آق قلا باشیم.

این مقام مسئول به تقویت روحیه پهلوانی در ورزشکاران تاکید داشته و اظهار داشت:کسب افتخارات ورزشی شهرستان در میادین مختلف بیانگر این است که استعدادهای بالقوه و نهفته زیادی در شهرستان وجود دارد و بایستی بستر سازی مناسب صورت گیرد اما مدال آوری و نام آوری باید توام با تقویت روحیه پهلوانی درورزشکاران باشد.در کنار فعالیتهای ورزشی،روحیه ایثار،گذشت،جوانمردی و از خود گذشتگی نمود پیدا کند.

ایشان در پایان تصریح کرد:هر ورزشکاری دارای دو بال می باشد،یک بال آن بال جسمانی است که بایستی تقویت شودوبا تلاش وفعالیت فراوان،آن رانیرومندوتوانمندسازدو بال دوم بال پرورش روح و روان و تقویت روحیه ایثار و گذشت می باشد.اگر ورزشکاری توانست این دوبال را با هم همگام و همسو کنددر جاده اصولی قدم برداشته و می تواند به عنوان یک ورزشکار،نمونه و الگوی دیگران قرار گیرد.

تانی کاظمی پور مشاور فرماندار در امورجوانان و ورزش ضمن تقدیر از فرماندار و معاون ایشان و تبریک به تیم فوتبال آق قلا گفت:جوانان به عنوان آینده داران این نظام وظیفه مهمی بر دوش دارند که باید با افزایش دانش و کسب تجربه لازم موجبات پیشرفت خود و جامعه را فراهم نمایند.

وی در این جلسه شمه ای از برنامه های اجرایی حوزه مشاوران جوان فرمانداری در قسمت جوانان و ورزش را عنوان نمود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از زحمات و تلاشهای تیم فوتبال تایلان شهرستان آق قلا که به لیگ برتر فوتبال گلستان صعود کردند با اهداء لوح تقدیر و هدیه تقدیر بعمل آمد.
1445751024_img_9819
1445751033_img_98311445751025_img_9874
1445751156_img_9849 (1)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


+ 3 = 5

theme