خانه / اطلاع رسانی / حضور گسترده مردم شهرستان آق قلا در انتخابات نمایش وحدت و همبستگی بود.

حضور گسترده مردم شهرستان آق قلا در انتخابات نمایش وحدت و همبستگی بود.


فرماندار شهرستان آ ق قلا در همایش مردمی اعضای جدید شورای اسلامی شهر آق قلا با تبریک نیمه شعبان و تبریک به منتخبین جدید اعضای شورای این شهر  با بیان این مطلب گفت: حضور همراه با شور و نشاط مردم شهرستان آق قلا در صحنه های انقلاب بیانگر عشق و علاقه مردم این منطقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است بنابراین  باید قدردان این مردم باشیم  و از هرفرصتی برای خدمت به آنها استفاده کنیم  در غیراینصورت در درگاه خداوند پاسخگو خواهیم بود .
حاجی گلدی کر اضافه کرد:  دشمنان نظام بعد از فتنه ۸۸ به کمک رسانه های ماهواره ای  با ترفندهای گوناگون سعی در ناامید و دلسردکردن مردم از نظام برآمدند تا مردم در انتخابات حضور فعال نداشته باشند  ولی مردم کشورمان با حضور حداکثری در پای صندوق های رای حماسه سیاسی خلق نموده و این حرکت دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل کرد .
وی اضافه کرد :  علیرغم سیاه نمایی  دشمن در ۲۴ خرداد ۹۲ در جمهوری اسلامی ایران یکی از شفافترین انتخابات  بر اساس قانون مداری برگزار گردید مردم با رای خود نشان دادند که نظام و رهبرشان را دوست دارند و این در حقیقت پاسخی کوبنده به تحریم ها بود .
وی اظهار داشت : حضور بانشاط و گسترده همراه با وحدت شریف مردم آ ق قلا در تمامی  مناسبت های ملی و مذهبی زبانزد مسئولین استانی و کشوری است و این شهرستان نمادی از وحدت و همبستگی را در تمامی عرصه های انقلاب به نمایش گذاشته که مشارکت بالای  حدود ۸۴ درصدی در انتخابات موید این موضوع است.
کر تصریح کرد: امیدواریم وحدت و همبستگی در بین اعضای جدید شورای اسلامی شهر تداوم پیدا کند و مجموعه جدید شورای شهر با دعای خیر علما و مردم با وحدت مسیر توسعه و پیشرفت شهرمان را هموار سازنند.
فرماندار شهرستان آق قلا در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: قانون اساسی ظرفیت های زیادی را بر منتخبین مردم که شوراها هستند پیش بینی کرده است ، باید از این ظرفیت ها استفاده بهینه کرد. بر اساس قانون هیچ کسی حق دخالت در کار شوراها را ندارد و فقط بعضی دستگاه ها جنبه نظارتی دارند و این نشان از  استقلال شوراها در تصمیم گیرهای شهری است.
کر افزود: اعضای شورای اسلامی شهر باید چند موردرا در نظر بگیرند ، این خواست عمومی است اولا همکاری تنگاتنگی با نمایندگان محترم مجلس و مسئولین کشوری و لشکری داشته باشند  و با وحدت و همدلی کارهای خودشان را  ادامه دهند و ثانیاً دنبال پروژه های باشند که برای شهرداری درآمد پایدار ایجاد کند.
وی ادامه داد: ؛آزادسازی حریم پل خرمشهر  که علی رغم تخصیص اعتبار در سالهای ۹۰ -۹۱  تحقق پیدا ننموده بود به پایان رسید  و پیگیری کمربندی ۵۵ متری از دیگر خواسته های مردمی است که اعضای شورای شهر باید با جدیت پیگیری نمایند.
نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا اظهار داشت : پارک فناوری گلستان که در شهرک صنعتی آق قلا در حال احداث است یک پروژه فرا ملی است و می تواند صنعت ، دولت و سرمایه گذاران، نخبگان را بهم پیوند دهد و این یک فرصت استثنایی برای توسعه و پیشرفت شهرستان است چرا که زیرساخت های توسعه اعم از شهرک هزار هکتاری و سایت پتروشیمی و راه آهن در شهرستان فراهم گشته است.
فرماندار شهرستان آق قلا در ادامه با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت : امروز علی رغم اینکه دنیا دچار بحران و مشکل شده است ولی با تلاش مسئولین قضایی و امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) ، امنیت و احساس امنیت در کشور بسیار بالاست و با وجود تمام تلاش دشمن در ایجاد تفرقه بین قومیت ها که در کشورهای همسایه می بینیم به لطف خداوند متعال در کشور ما بالاخص این شهرستان امنیت بالایی و بی نظیر برقرار است که ماحصل تلاش نیروهای قضایی و امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) است که در سایه همکاری و همدلی با مردم شکل گرفته است.
وی در پایان از اعضای دوره قبلی شورای اسلامی شهر آ ق قلا نیز تشکر کرد.
در ابتدای این مراسم دکترشیر محمدلی از اعضای منتخب شورای اسلامی شهر آ ق قلا  و آخوند میرزاعلی امام جمعه شهر آق قلا با تقدیر از حضور گسترده مردم در انتخابات ، اظهار امیدواری کردند که اعضای جدید شورای شهر آق قلا با وحدت و همدلی جهت توسعه عمران شهری تلاش نمایند.
دکتر بغداد شیر محمدلی به نمایندگی از منتخبین شهر آق قلا ضمن  تشکر از مردم و حسن اعتماد به شورای جدید گفت : با دعای خیر علما انشا ا.. با اتحاد و صمیمیت به این اعتماد با تلاش و کوشش پاسخ خواهیم داد بعد از این نیز به حمایت های شما مردم نیازمندیم.
 وی افزود:  اعضای شورا همیشه برای استفاده از تجارب ، طرح ها و نقطه نظرات آماده خواهند بود .
وی در پایان اضافه کرد:  دیگر شعار ندهیم باید عملگرا بود و به وعده های مان عمل کنیم تا شهری خوب و آباد داشته باشیم .
وی در پایان سخنانش  از کلیه عوامل برگزاری انتخابات ، به ویژه از همکاری فرماندار و عوامل امنیتی و نظارتی تشکر و قدردانی نمود.
امام جمعه اق قلا نیز در سخنانی کوتاه با اشاره به اهمیت مشورت وشورا در اسلام گفت با اتحاد و وحدت و برنامه ریزی و بهره گیری از نظرات افراد صاحب نظر و ریش سفیدان میتوان کارهای شهر را بخوبی پیش برد .

گفتنی است در این مراسم که به صورت خودجوش مردمی برگزار شد حدود ۲۰۰۰ نفر از شهروندان آق قلایی حضور داشتند.  منبع خبر پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اق قلا

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


+ 2 = 5

theme