خانه / اطلاع رسانی / مهمترین کالاهای قاچاق شهرستان آق قلا / تشدید بازرسی بر واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی در ایام ماه رمضان

مهمترین کالاهای قاچاق شهرستان آق قلا / تشدید بازرسی بر واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی در ایام ماه رمضان

حاجی گلدی کر : دستگاه های متولی نظارت بر بازار و کالا در آستانه ماه مبارک رمضان بایستی نسبت به تشدید بازرسی بر واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی اقدام نمایند.

به گزارش اسپی دژ ، فرماندار شهرستان آق قلا در اولین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان در سالجاری گفت : دستگاه های متولی نظارت بر بازار و کالا در آستانه ماه مبارک رمضان بایستی نسبت به تشدید بازرسی بر واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی اقدام نمایند.
 
  حاجی گلدی کر با اشاره به  افزایش بی دلیل کالاهای اساسی مردم در آستانه ماه مبارک رمضان، افزود:  در راستای افزایش نظارت بر بازار کالاهای اساسی تقویت شبکه نظارت و استفاده از ظرفیت های اتحادیه های صنفی  ضروری است.
 
وی افزود: باید  با دلالان و بر هم زنندگان نظم در بازار کالاهای اساسی برخورد قاطع صورت پذیرد و هیچ نوع اهمال و کم کاری در این حوزه قابل قبول نیست .
فرماندار شهرستان آق قلا به بحث قاچاق کالا و ارز و پیامدهای آن را در حوزه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ، سیاسی و امنیتی اشاره و  اظهار داشت :در مبحث  قاچاق کالا فقط جنبه اقتصادی مسئله مطرح نیست  ، بلکه دشمن با برهم زدن نظم بازار و استفاده از قاچاق کالا می خواهد در کشور نوعی یاس و نا امیدی ایجاد کند..
کر در این جلسه بر همکاری  همه جانبه  تمامی دستگاههای اثر گذار در بحث قاچاق کالا و ارز تاکید کرد و مبارزه با قاچاق را موضوعی چند بخشی و به تعبیر بهتر فرا بخشی دانست و از  اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواست تا با جدیت بیشتر نسبت به جلوگیری قاچاق کالا و ارز اقدام کنند.
وی قاچاق دام ، بذر و کود و سیگار و مواد مصرفی در کشاورزی از جمله سم را از مهمترین کالاهای قاچاق شهرستان عنوان کرد.
در ادامه جلسه نیز موسوی رئیس صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح گفت: در سالجاری با اجرای این طرح ۱۶ مورد گشت مشترک توسط ادارات صنعت ، معدن و تجارت ، بهداشت ، تعزیرات حکومتی ، شرکت نفت ، بازرسی اصناف و اماکن نیروی انتظامی  از سطح شهرستان انجام گرفت که تاکنون ۳۸ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی ، ۳۶ بسته چای قاچاق و تقلبی ، ۱۸۰ عدد انواع قرص و داروی قاچاق و ۴۸۰ نخ انواع سیگارت قاچاق کشف گردید و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد../روابط عمومی فرمانداری اق قلا

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


7 - = 3

theme