خانه / اطلاع رسانی / سردار صادقی : کنگره ۶۰۰ شهید اهل سنت هفدهم آذرماه در شهرستان آق قلا برگزار می شود.

سردار صادقی : کنگره ۶۰۰ شهید اهل سنت هفدهم آذرماه در شهرستان آق قلا برگزار می شود.

انیc_300_250_16777215_10_images_61422.jpg
ترکمن سسی- سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت اجلاسیه ۴ هزار شهید استان گلستان در گرگان گفت: کنگره ۶۰۰ شهید اهل سنت در آق قلا برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ،فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه نشست خبری خاطرنشان کرد: مباحث اجرایی برگزاری این کنگره که۱۷ آذرماه امسال در آق قلا برگزار می شود و یکی از برنامه های اجلاسیه ۴ هزار شهید استان گلستان است با مسولیت فرمانداری شهرستان آق قلا پیگیری خواهدشد.
دبیرکل اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در ادامه به جمع آوری آثار و خاطرات ۴ هزار شهید استان گلستان اشاره کرد و افزود: تیم کارشناسی جمع آوری آثار و خاطرات شهدا با دقت کارشناسی زیاد و با اطلاعات گیری از خانواده های شهدا و همرزمان شهدا در مدت دو سال این منابع بسیار غنی را جمع آوری کردند که مرجعی در زمینه ایثار و شهادت محسوب می شود.
وی تاکید کرد این آثار مرجعی است که قابلیت تجزیه و تحلیل فرهنگی و بهره برداری هنری را دارد و یکی از افتخارات بزرگ اجلاسیه به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی است.
فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه تصریح کرد:: مجموعه این آثار تدوین شده و یا در مرحله تدوین است و به لطف خدا تا پایان سال جاری کامل و در پرتال خاص شهدا ذخیره گذاری خواهد شد تا در دسترس عموم قرار گیرد و همه از این ظرفیت استفاده نمایند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


5 + 8 =

theme