خانه / اطلاع رسانی / فرماندار گمیشان معرفی شد/اختصاص ۵هزار میلیارد ریال به صنایع گلستان

فرماندار گمیشان معرفی شد/اختصاص ۵هزار میلیارد ریال به صنایع گلستان

ارکین نیوز-مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان، با اشاره به اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال به صنایع استان، گفت: تلاش بیشتر در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تا حصول دستاوردهای ملموس از سوی مسئولان اجرایی پیگیری …

82324458-71205068

ارکین نیوز-مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان، با اشاره به اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال به صنایع استان، گفت: تلاش بیشتر در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تا حصول دستاوردهای ملموس از سوی مسئولان اجرایی پیگیری شود.

سید علی میر باقری روز یکشنبه در آئین تکریم ومعارفه فرماندار جدید شهرستان مرزی گمیشان و با تسلیت به مناسبت ایام رحلت رسول اکرم (ص) افزود: راهکار برون رفت از معضلاتی که جامعه اسلامی شاهد آن است توجه به آموزه های اسلام و تعالیم عالیه قرآن کریم و سیره رسول مکرم اسلام (ص) است.
وی با بیان این که گلستان آینده روشنی دارد، یادآور شد: اثرات اختصاص اعتبارات رونق تولید صنایع استان را بزودی شاهد خواهیم بود.
میرباقری افزود که آینده نوید بخشی در پرتو تلاش هماهنگ استاندار، فرمانداران و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی متصور است.
امانگدی ضمیر فرماندار قبلی گمیشان نیز گزارشی از ۳۰ ماه ماه فعالیت خود در تصدی فرمانداری ارائه کرد و فراهم سازی زمینه افزایش تولید میگو در مجتمع پرورشی شهرستان را به عنوان یکی از دستاورد ها بیان نمود و افزود: بزودی یکهزار هکتار از این اراضی به مردم منطقه واگذار می شود.
در این نشست که فرماندار کردکوی و مدیران دستگاه های مختلف گمیشان و بندرترکمن حضور داشتند، از خدمات امانگلدی ضمیر قدر دانی و امیر شیر توماج به عنوان فرماندار شهرستان مرزی گمیشان منصوب شد.
به گزارش ایرنا در حکم وزیر کشور خطاب به امیر شیر توماج آمده است که به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار گلستان به سمت فرماندار شهرستان گمیشان منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق باشید.
امیر شیر توماج پیش از این به عنوان بخشدار بخش گُلدشت گُمیشان فعالیت داشت.
گفته می شود امانگلدی ضمیر به عنوان فرماندار آق قلا منصوب شده است که بزودی کار خود را در مسئولیت جدید آغاز می کند.
شهرستان گمیشان دارای دو بخش مرکزی و گلدشت است که بخش گلدشت با جمعیت ۳۴هزار نفری به مرکزیت سیمین شهر و ۱۵ روستا می باشد.
گمیشان با افزون بر ۶۷هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان گلستان واقع است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


8 + 6 =

theme