خانه / اطلاع رسانی / نامه سرگشاده عبدالغفار رادمهر به مردم گرگان و آق قلا

نامه سرگشاده عبدالغفار رادمهر به مردم گرگان و آق قلا

ترکمن سسی – عبدالغفار رادمهر (کاندیدای لیست امید اصلاح طلبان در مرحله اول دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی) نامه ای سرگشاده به مردم گرگان و آق قلا صادر کرد.

به گزارش ترکمن سسی ، وی که کارمند سازمان امور مالیاتی می باشد اخیرا به اداره کل امور مالیاتی شرق تهران منتقل گردیده است.متن نامه عبدالغفار رادمهر بدین شرح است :
به نام آرامش دهنده قلب ها:

با سلام و عرض ادب و احترام و ارادت خالصانه به همه سروران عزیز، مردم شریف گرگان و آق قلا،

: آنجا که عشق در زد، من آمدم… آنجا که حقیقت نمایان شد، من پدیدار گشتم… آنجا که صداقت و یکرنگی رو شد، من وارد عرصه شدم… آنجا که مردانگی در جامعه عرض اندام کرد، من فریاد کشیدم… آنجا که جامعه فریاد کشید، من فریادرس جامعه بودم…
دیرزمانی نیست که دست در دست هم داده بودیم و با صداقت هرچه تمامتر با دغدغه های مردم زندگی کرده بودیم… خیلی منتظر ماندیم تا دوستان و یاران دیرین و همفکران دیروز و مسئولین محترم، دست ما را بگیرند و در جایگاهی قرار گیریم که خدمتگزار مردم شریف منطقه باشیم… اما، … این نیز بگذرد!..
شاید، حکمتی در کار باشد!.. شاید خیری در درون این مسأله نهفته باشد!.. شاید تقدیر و سرنوشت، این بازرفتن را برایم رقم زده باشد!.. شاید این خواست خدا باشد که ما در جای دیگری از میهن خویش، برای ملت بزرگ ایران اسلامی، خدمت نماییم.
در سال همدلی و همزبانی که مقام معظم رهبری فرمودند، با ایجاد فضای الفت و همدلی میان نخبگان فارس و ترکمن و دیگر اقوام و برداشته شدن مرزهای شیعه و سنی در انتخابات و توجه مردم به برنامه و صلاحیت افراد که نقطه تحول و امیدی در استان گلستان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود، برای وحدت عملی و یگانگی، گام های محکم برداشتیم.
در ضمن، من این آشنایی و اعتماد و اعتباری را که مردم عزیز، برایم قائل شدند به عنوان یک سرمایه اجتماعی می دانم و آن را راهی برای خدمت به مردم تلقی نموده و هر زمان که شرایط فراهم باشد با تکیه به این سرمایه اجتماعی، خودم را به مردم عرضه خواهم نمود و به عنوان یک نیروی مدنی و شهروند ایرانی در هر جا که باشم، برای تحقق حق حاکمیت مردم و دموکراسی واقعی مبتنی بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهم کرد و با تکیه بر تجربه انتخابات دهم مجلس و همدلی مردم گرگان و آق قلا، تحقق آرزوی داشتن نماینده ترکمن از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا را امری قابل دسترسی می دانم. آرزوی من این است که همه مسئولان و جریانات سیاسی و اجتماعی و نیروهای مدنی به قواعد بازی دموکراسی در قول و عمل پای بند باشند و برای نهادینه کردن و تثبیت آن در عرصه عمومی از هیچ کوششی دریغ ننمایند.
اگر عمری باقی باشد و مجالی برای عرضه خویش در جامعه بیابم، با تمام قدرت در خدمت شما مردم شریف و جامعه خواهم بود…
در انتها، باید عرض کنم که با کوله باری از غم و درد می روم تا با غم غریبی خویش، غم غربت را از جداره های دل عاشقان اصلاحات و منطقه بزدایم…
اما، بدانید که نبض خاطرم هر لحظه به یاد شما عزیزان خواهد تپید و تا زمانی که مردم به یادم دارند، این قلب کوچک من، از تپش نخواهد افتاد…
برای همه برادران و خواهران ارجمندم، از هر قوم و نژاد و زبان و فرهنگ،… سلامتی، تندرستی، کامیابی، بهروزی، موفقیت و خوشبختی آرزو می کنم:

تا برویانم عشق
بذرها افشاندم
بارها روییدم
بارها پژمردم…

هستم، اگر می روم! گر نروم، نیستم!

عبدالغفار رادمهر
مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۰۱

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


4 + = 11

theme