خانه / اطلاع رسانی / احداث دهکده گردشگری و برگزاری جشنواره نوروزگاهی در آق قلا

احداث دهکده گردشگری و برگزاری جشنواره نوروزگاهی در آق قلا

ارکین نیوز-فرماندار شهرستان آق قلا از احداث دهکده گردشگری و برگزاری جشنواره نوروزگاهی در ایام نوروز خبر داد. ظهر امروز چهارشنبه چهارم اسفندماه، جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آق قلا به ریاست “امانگلدی ضمیرR …

1487756419_img_9062

ارکین نیوز-فرماندار شهرستان آق قلا از احداث دهکده گردشگری و برگزاری جشنواره نوروزگاهی در ایام نوروز خبر داد.

ظهر امروز چهارشنبه چهارم اسفندماه، جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آق قلا به ریاست “امانگلدی ضمیر” و با حضور مدیران دستگاههای اجرایی عضو این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، “امانگلدی ضمیر” در ابتدای سخنان، هماهنگی خدمات سفر را یکی از مهمترین ستاد ها در هر شهرستان عنوان داشت و از تشکیل کمیته های ۱۰ گانه در ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافرین و همچنین افزایش ۵۰۰ درصدی اسکان مسافرین در ایام تعطیلات نوروزی سال گذشته به لحاظ احداث دهکده گردشگری خبر داد و گفت: همه ارگان ها و نهادهای خدمات رسان در شهرستان با یکدیگر هم دل و همراه شوند تا نوروزی شیرین را برای مسافران فراهم کنیم.

وی تلاش در راستای فراهم کردن شرایط سفر مطلوب و لذتبخش برای مسافران و گردشگران، ارتقای کیفیت فضاهای شهری و ساماندهی مبلمان شهری از طریق شهرداری ها و تبلیغ و اطلاع رسانی بیشتر در مورد آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان با هدف جذب گردشگران بیشتر را از جمله اهم برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ذکر کرد.

فرماندار آق قلا ضمن اشاره به آمادگی مسئولان و مردم این شهرستان برای استقبال از مهمانان ، مسافران و گردشگران نوروزی ،افزود: با برنامه ریزی های انجام شده تمام زیرساخت ها ،امکانات و بسترهای لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان فراهم شده است.

وی تاکید کرد: در این راستا با هماهنگی آموزش و پرورش ، مدارس ،تجهیز و تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان با برقراری کشیک در ایام تعطیلات نوروزی خدمت رسانی به مهمانان نوروزی را تسریع بخشند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آق قلا همچنین به استقرار کمپ نوروزی جمعیت هلال احمر در ورودی شهرستان اشاره کرد و گفت: هماهنگی های لازم نیز برای استقرار پایگاه های امداد و نجات توسط نیروهای هلال احمر، فوریت های پزشکی و حضور پلیس راهور و نیروی انتظامی در سطح شهرستان برای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی اتخاذ شده است.

وی همچنین از احداث دهکده گردشگری دائمی در محدوده دریاچه اینچه با مشارکت بخش خصوصی و اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد ریال در شهرستان آق قلا خبرداد.

“ضمیر” در خصوص هماهنگی های انجام شده در خصوص ایام پایان سال و شب عید بیان داشت: در بحث بازرسی و نظارت بر بازارهای شب عید هماهنگی های لازم با اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف انجام شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


5 + = 9

theme