خانه / اطلاع رسانی / برگزاری سومین روز مراسم گرامیداشت شهید پقه با حضور مسئولین استانی و نظامی استان

برگزاری سومین روز مراسم گرامیداشت شهید پقه با حضور مسئولین استانی و نظامی استان

برگزاری سومین روز مراسم گرامیداشت شهید پقه با حضور مسئولین استانی و نظامی استان
 

در سومین روز از مراسم گرامیداشت شهید یحیی پقه  فرماندار و مسئولین شهرستانی به اتفاق فرمانده لشکر ۳۰ پیاده گرگان و مسئولین استانی  با خانواده شهید در روستای عطاآباد دیدار کردند .
در این مراسم حاجی گلدی کر فرماندار شهرستان آق قلا به اتفاق امیر خمر فرمانده لشکر ۳۰ پیاده  گرگان و ارشد نظامی آجا در استان های مازندران ، گلستان وسمنان و معاونین و اعضای هیات رئیسه لشکر۳۰ پیاده گرگان  ؛ ملکش مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان گلستان ، حجت الاسلام نجفی مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج و سرهنگ مهاجر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان حضور داشتند .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا فرماندار و ائمه جمعه شهرستان ، فرمانده لشکر ۳۰ پیاده گرگان ، مسئولین بنیاد شهید و ایثارگران استان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن صدور بیانه ای مشترک  از حضور  بی نظیر و گسترده مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان تقدیر و تشکر کردند.
در این بیانه آمده است مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان آ ق قلا با حضور بی نظیر در مراسم تشییع پیکر شهید پقه بار دیگر ثابت کردند که حافظ خون شهیدان هستند و با دل و جان از ارزش های و آرمان های شهدا دفاع خواهند کرد.
گفتنی است شهید یحیی پقه از شهدای اهل سنت هشت سال دفاع‌مقدس است. پیکر پاک این شهید که در زمان شهادتش ۲۱ ساله بوده، پس از گذشت ۲۷ سال از شهادتش در منطقه غرب و موقعیت شمال سومار به دست آمده است. پدر این شهید سال گذشته دارفانی را وداع گفت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


+ 3 = 9

theme