خانه / اطلاع رسانی / عصر امروز به ریاست سرپرست فرمانداری:جلسه هماهنگی اجرای طرح پویش سبز شهرستان آق قلا برگزار شد

عصر امروز به ریاست سرپرست فرمانداری:جلسه هماهنگی اجرای طرح پویش سبز شهرستان آق قلا برگزار شد

جلسه هماهنگی اجرای طرح پویش سبز شهرستان آق قلا برگزار شد

به ریاست”سلیمان هاشمی”،جلسه هماهنگی اجرای طرح پویش سبز شهرستان آق قلا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،عصر امروز شنبه ۳۰ ام بهمن ماه،جلسه هماهنگی اجرای طرح پویش سبز به ریاست”سلیمان هاشمی”سرپرست فرمانداری و با حضور مدیران ادارات،نهادها و کارشناسان دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری در این جلسه اظهار کرد:اجرای اقدام ملی طرح پویش سبز پیرو جلسه استانی و در راستای تاکیدات “دکتر زنگانه”استاندار معزز گلستان مبنی بر کاشت نهال در مبادی ورودی شهرها،حاشیه روستاها و کمربندی‌ها،فردا یکشنبه یکم اسفند ماه با حضور مسئولین،بسیجیان،دوستداران محیط زیست،سمن‌ها،سازمان های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نهال‌های موردنیاز طرح از سوی دستگاه‌های متولی شهرستان تامین شده است، افزود:اجرای طرح پویش سبز در نخستین مرحله از میدان امام خمینی(ره) و یادمان شهدای گمنام آغاز و در مسیر اتوبان آق قلا به گرگان عملیاتی می شود.

“هاشمی”در خاتمه سخنان یادآور شد:شهروندان در راستای حمایت از پویش سبز در کنار سمن ها و گروه های دوستدار محیط زیست باشند و در نگهداری نهال ها تا به بارنشستن آنها،مسئولیت اجتماعی خود را برای نسل آینده تحقق ببخشند.

جلسه هماهنگی اجرای طرح پویش سبز شهرستان آق قلا برگزار شد

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


+ 7 = 10

theme