خانه / اطلاع رسانی / سرپرست فرمانداری در بازدید صبح امروز خبر داد:پنج هزار و ۷د۲۲ خانوار شهرستان آق قلا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

سرپرست فرمانداری در بازدید صبح امروز خبر داد:پنج هزار و ۷د۲۲ خانوار شهرستان آق قلا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

پنج هزار و 722 خانوار شهرستان آق قلا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند

“سلیمان هاشمی”از تحت پوشش قرار گرفتن پنج هزار و ۷۲۲ خانوار شهرستان آق قلا در کمیته امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح امروز دوشنبه نهم اسفند ماه،”سلیمان هاشمی”سرپرست فرماندای٬از نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان آق قلا بازدید بعمل آورد،ضمن دیدار با “تقی گرجی”رئیس و کارکنان این اداره،رعایت نظم و انضباط اداری٬تکریم ارباب رجوع و نحوه پاسخگویی به مراجعه کنندگان و رعایت حقوق شهروندی را مورد ارزیابی قرار داد.

سرپرست فرمانداری در پایان بازدید امروز در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان٬کمیته امداد را نهاد مقدس و یادگار حضرت امام راحل(ره) جهت رفع محرومیت از جامعه اسلامی دانست و افزود:خدمات رسانی به محرومین و نیازمندان و تلاش برای توانمند کردن آنان را از مهمترین شاخصه های کمیته امداد می باشد و مشارکت مردم و خیرین در عرصه ارائه خدمات مطلوب این نهاد به مددجویان می تواند موفقیت هرچه بیشتر اقدامات و فعالیت های این نهاد را رقم بزند.

“هاشمی”اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد را از موارد بسیار مهم در برنامه ریزیهای کمیته امداد دانست و خاطر نشان کرد:باید با مشارکت و حمایت از مددجویان،آموزش،کارآفرینی و ایجاد کارگاههای مختلف در جهت خودکفا شدن افراد تحت پوشش کمیته امداد تلاش شود.

پنج هزار و 722 خانوار شهرستان آق قلا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


4 + = 12

theme