خانه / اطلاع رسانی / سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا در مراسم بدرقه صبح امروز:تبیین فرهنگ ایثار و شهادت،فلسفه اصلی اعزام کاروان راهیان نور است

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا در مراسم بدرقه صبح امروز:تبیین فرهنگ ایثار و شهادت،فلسفه اصلی اعزام کاروان راهیان نور است

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت،فلسفه اصلی اعزام کاروان راهیان نور است

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا گفت:تبیین فرهنگ ایثار و شهادت،فلسفه اصلی اعزام کاروان راهیان نور در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،”سلیمان هاشمی”در آئین بدرقه کاروان راهیان نور که صبح پنجشنبه ۲۶ ام اسفند ماه از محل سالن نهم دی شهر آق قلا برگزار شد،هدف از اعزام این کاروانها را تاکیدات رهبری مبنی بر استمرار این حرکت و زنده نگاه داشتن ارزش های والای ۸ سال دفاع مقدس و آشنایی نسل چهارم انقلاب با دلاوریها و فداکاریهای دوران دفاع مقدس بیان کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا،فلسفه اعزام کاروان راهیان نور را فلسفه زیارت،عشق و ارتباط عاشقانه با شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود:در اعزام کاروان راهیان نور باید نگاه عاشقانه به شهداء وجود داشته باشد،برکت زندگی ما از خون شهداء و دعای مردم است و نباید از این موضوع غافل شویم.

رئیس ستاد پشتیبانی راهیان نور شهرستان آق قلا با اشاره به اینکه یاد شهیدان بزرگترین ذخیره معنوی برای انسان های مجاهد است،تاکید کرد:هشت سال دفاع مقدس نشانه ای از مظلومیت کشورمان است که با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) و حضور آگاهانه مردم شریف ایران به پیروی از ولایت و دین مبین اسلام با افتخار به پایان رسید.

“هاشمی”در خاتمه سخنان تصریح کرد:بسیجیان با حضور در این مناطق با سیره و سلوک شهدا، رزمندگان و شهادت‌طلبی و ارزش‌آفرینی آن‌ها آشنا خواهند شد و متوجه می‌شوند که چرا اکنون ایران به عنوان یک الگو برای مبارزان جهان معرفی می‌شوند.

لازم به ذکر است صبح امروز با حضور مسئولین،۱۹۰ نفر از بسیجیان اقشار و محلات شهرستان آق قلا به استعداد ۴ دستگاه اتوبوس به کربلای جبهه های ایران و مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت،فلسفه اصلی اعزام کاروان راهیان نور است

 

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت،فلسفه اصلی اعزام کاروان راهیان نور است

 

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت،فلسفه اصلی اعزام کاروان راهیان نور است

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


- 6 = 0

theme