خانه / اطلاع رسانی / سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا تاکید کرد:توسعه کتابخانه مراکز دهستان ها،اولویت مهم انجمن کتابخانه ها در سال آینده باشد

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا تاکید کرد:توسعه کتابخانه مراکز دهستان ها،اولویت مهم انجمن کتابخانه ها در سال آینده باشد

توسعه کتابخانه مراکز دهستان ها،اولویت مهم انجمن کتابخانه ها در سال آینده باشد

“سلیمان هاشمی”بر توسعه کتابخانه مراکز دهستان های شهرستان آق قلا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،”سلیمان هاشمی”در آخرین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی که صبح پنجشنبه ۲۶ ام اسفند ماه در کتابخانه”دولت محمد آزادی”شهر آق قلا برگزار شد،اظهار کرد:احساس نیاز به مطالعه مفید باید با فرهنگ سازی های کارشناسانه و عمیق در لایه های مختلف جامعه نهادینه شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا مهمترین گام در راستای گسترش فرهنگ کتاب خوانی را بررسی مشکلات این حوزه با رویکرد فرهنگ سازی دانست و افزود:علاوه بر این باید به موازات فرهنگ سازی،زیر ساخت های تجهیزاتی در این حوزه توسعه پیدا کند.

وی تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز به لحاظ ظرفیت خوبی که خیرین این منطقه دارا بوده و همچنین استفاده از ظرفیت علماء و روحانیون شهرستان در گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از ضروریات توسعه فرهنگ کتاب و مطالعه برشمرد.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آق قلا تصریح کرد:اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان به عنوان بازوان توانمند کتابخانه می باشند و باید از توانایی آنها در جهت گسترش فرهنگ مطالعه استفاده کرد و با کمک این عزیزان کتابخانه عمومی شهرستان می تواند به رشد و بالندگی برسد.

“هاشمی”در خاتمه سخنان ضمن قدردانی از زحمات یکساله اعضای انجمن کتایخانه های عمومی شهرستان آق قلا به سیاست های روشن و تاثیرگذار دولت سیزدهم در جهت توسعه فرهنگی اشاره نمود و خاطر نشان کرد:یکی از مهم ترین پایه های فرهنگی،عرصه کتاب و کتابخوانی است که با برنامه هایی که در این رابطه تدوین شده امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در این حوزه باشیم.

توسعه کتابخانه مراکز دهستان ها،اولویت مهم انجمن کتابخانه ها در سال آینده باشد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


1 - 1 =

theme