خانه / اطلاع رسانی / آغاز ثبت‌نام خبرنگاران برای نمایشگاه کتاب

آغاز ثبت‌نام خبرنگاران برای نمایشگاه کتاب

بت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز آغاز شد و تا ۹ اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: این کار با هدف تعامل بهتر و بیشتر مدیریت برگزاری نمایشگاه با اصحاب رسانه، اطلاع‌رسانی دقیق و به لحظه و گسترده در خصوص رویدادهای نمایشگاه و برنامه‌ریزی لازم برای خدمات و تسهیلات رفاهی لازم برای سهولت فعالیت همکاران رسانه‌ای صورت می‌‎گیرد.

خدمات در نظر گرفته‌شده در ایام نمایشگاه به آن دسته از همکاران رسانه‌ای ارائه خواهد شد که ثبت‌نام خود را در این سامانه قطعی کرده باشند.

طبق شیوه‌نامه در نظر گرفته‌شده، ثبت‌نام و خدمات ویژه اصحاب رسانه، شامل فعالان تمام رسانه‌های مکتوب مانند روزنامه‌ها، نشریات و جراید و رسانه‌های غیرمکتوب از جمله خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری است که دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالیت گسترده و مستمر در سه ماه گذشته باشند.

همچنین، براساس این خبر، زمان ثبت‌نام تا ۹ اردیبهشت است و به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود. مطابق شیوه‌نامه ثبت‌نام اصحاب رسانه، خبرنگاران هر رسانه به صورت گروهی باید ثبت‌نام کنند و به ثبت نام‌های انفرادی رسیدگی نخواهد شد.

اصحاب رسانه می‌توانند با مراجعه به نشانی https://survey.porsline.ir/s/haSeVaB نسبت به ثبت‌نام در این زمینه اقدام کنند.

سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی(ره) به دو شکل حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


1 + 1 =

theme