خانه / اطلاع رسانی / سرپرست دانشگاه پیام نور دراختتامیه هشتمین جشنواره ملی حرکت :دانشگاه پیام نور به دنبال گسترش عدالت آموزشی در سطح کشور است/ گام بلند دانشگاه پیام نور در راستای تحقق شعار سال.

سرپرست دانشگاه پیام نور دراختتامیه هشتمین جشنواره ملی حرکت :دانشگاه پیام نور به دنبال گسترش عدالت آموزشی در سطح کشور است/ گام بلند دانشگاه پیام نور در راستای تحقق شعار سال.

 

دکتر ابراهیم تقی زاده سرپرست  دانشگاه پیام نور در آیین اختتامیه جشنواره ملی حرکت که دراستان گلستان برگزار شد، اظهار کرد:  دانشگاه پیام نور امروز با بیش از ۴۰۰هزار دانشجو بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور است.
به گزارش روابط عمومی، سرپرست دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به فعالیت ۵۰۰ مرکز دانشگاهی پیام نور در سطح کشور تصریح کرد: در همه این مراکز به دنبال گسترش عدالت آموزشی هستیم چرا که دانشگاه پیام نور شعار آموزش برای همه در همه جا و همه وقت را تحقق می بخشد.
وی با اشاره به نوع نظام آموزشی دانشگاه پیام نور که منجر به گسترش عدالت آموزشی می شود، متذکرشد: نتیجه این آموزش ها این است که ۳۰درصد از  بهترین رتبه های ارشد و دکتری از فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند.
دکتر تقی زاده عنوان کرد: مزیت نوع نظام ترکیبی بهترین دستاوردها را داشته چرا که دانشجویان به سمت نوآوری، ایده پردازی و اندیشه های خلاقانه حرکت می کنند که به نوعی منجر به نهضتی در بین دانشجویان خواهد شد.
سرپرست  دانشگاه پیام نور، تحقق شعار سال را در اولویت برنامه های دانشگاه عنوان و تصریح کرد: هدف دانشگاه پیام نور صرفا ترویج علم نیست بلکه در حال حرکت به سوی دانشگاه های نسل سوم و چهارم هستیم.
دکتر تقی زاده در خصوص تاسیس مرکز ملی صنایع خلاق که در راستای تحقق بخشی به شعار سال است، ابراز کرد: ۳۴شرکت دانش بنیان در آن فعال هستند و در کنار آن تلاش داریم ۳۱ مرکز رشد را در هر استان فعال کنیم.
وی در خصوص فعالیت های بین المللی این دانشگاه نیز گفت: در ۱۵۶کشور نمایندگی های دانشگاهی داریم و در ۷استان نیز مجوز جذب دانشجوی بین المللی گرفته شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


+ 7 = 13

theme