خانه / اطلاع رسانی / عزت واقتدار مسلمان در گروه اطاعت از رهبری است .

عزت واقتدار مسلمان در گروه اطاعت از رهبری است .

.
 
ولی نژاد:
عزت واقتدار مسلمان در گروه اطاعت از رهبری است .
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان درمراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آق قلا که در حضور روحانیون اهل تشیع وتسنن در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید با بیان مطلب فوق گفت:دشمن به سرکردگی استکبار جهانی با تمام توان ودر همه عرصه ها وبا بهره مندی از تمامی ابزار ها به ویژه رسانه ای به جنگ انقلاب اسلامی برخواسته است.
ولی نژاد افزود:با توجه به نزدیکی انتخابات آتی مردم باید بصیرت خویش را افزایش دهند و همگام با رهبری حرکت کنند و هر عمل خلاف نظر مقام معظم رهبری در شرایط کنونی مغایرت کامل با منافع ملی است.
وی بیان نمود:خلق حماسه های سیاسی با حضورپیوسته وآگاهانه در صحنه وحفظ وحدت با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری ممکن است.
در ادامه حجت الاسلام شیخی امام جمعه اهل تشیع شهر انبار الوم در سخنان خود عموم مردم ایران اعم از اهل سنت وتشیع را به خلق حماسه سیاسی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی خود به آن اشاره کرد دعوت کرد .
وی رهبر معظم انقلاب را مبشر بزرگ وحدت مسلمین در جهان امروزی معرفی نمود.
در ادامه این نشست طاهر قربان دلیجه بخشدار مرکزی نیز ضمن دعوت گسترده مردم در انتخابات افزود: مردم با حضور فراوان خود در انتخابات آتی حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی را رقم خواهند زد .
وی افزود: روحانیون شیعه وسنی جهت ارتقائ سطح فرهنگ وحدت ویکپارچگی در جامعه بکوشند.
وی آمادگی شهرستان برای یک برگزاری یک انتخابات پرشور اعلام نمود.
گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام فرامرزی تودیع و آقای حجت الاسلام حسن مهاجر نیشابوری به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهر ستان آق قلا معرفی شد.

منبع خبر سایت فرمانداری اق قلا

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


- 5 = 1

theme